Home » , , , » ARTIS!! Kenali 10 Gambar Hafiz Suip Bersama Kekasih Hati

ARTIS!! Kenali 10 Gambar Hafiz Suip Bersama Kekasih Hati

Written By Nick AreLonk on Sunday 2 November 2014 | 16:11

ARTIS!! Kenali 10 Gambar Hafiz Suip Bersama Kekasih Hati


Hafiz Suip, seorang penyanyi kelahiran Akademi Fantasia yang tidak perlu diperkenalkan lagi, lagu-lagunya yang dibawakannya sangat memukau para pendengar. Kalau tak silap Hafiz ni juara program Akademi Fantasia. Tak sia-sia usaha cikgu-cikgu yang mengajar kan, berjaya juga Hafiz membina nama di persada seni tanah air kita.
Terbaru gosip berkenaan dengannya, Hafiz akui telah terbang bercuti ke Perth, Australia bersama kekasih hatinya. Alahai bestnya kekasih dia dapat makan angin jauh pula tu.
“Sebenarnya saya pergi ke sana bercuti sambil bekerja. Tujuannya adalah mengikuti ayah (kekasih) melawat projek yang diusahakan di sana. Sambil itu juga kami menyambut ulangtahun kelahiran ibunya (Kekasih) di sana sekali. Selama 4 hari berada di sana,” jelas Hafiz Suip.
Haa, jangan cepat nak menggelabah. Dorang ni tak pergi berdua je tau, keluarga kekasihnya pun ada sama. Hikhikhik. Dah bercuti bersama tu, bila agaknya nak langsung ek? :P. Namun artikel sebelum ini “Penyanyi Hafiz Bakal Menamatkan Zaman Bujangnya” mengesahkan bahawa Hafiz akan mengikat tali pertunangannya tahun hadapan dan bakal menamatkan zaman bujangnya. Alhamdulillah, kalau dah suka jangan tunggu lama-lama kan? Hehehe.
Apa-apa pun kita layan dulu gambar Hafiz bersama kekasihnya. Semoga apa yang dirancang mereka dipermudahkan oleh-Nya.
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip
hafiz suip

hafiz suip

Powered by Blogger.